Monday 21 November 2011

Salam Perkenalan....

Assalamualaikum..

Salam diberi tanda perkenalan... mgkn ramai yg dah kenal nama Zalisma Ismail tapi tak ramai yg kenal diri ini. 

Aku adalah seorang muslim, seorang anak, seorang isteri, seorang ibu, seorang majikan, seorang kakak, seorang kawan dan seorang ahli masyarakat... Setiap peranan tersebut membawa ceritanya tersendiri...

Entah kenapa sejak 2-3 mggu ini hati meronta-ronta nak create blog sendiri padahal bkn ada bnyk masa sangat pun.. tp mgkn disebabkan terlalu bnyk peristiwa berlaku dalam tempoh sebulan dua nii menyebabkan tiba2 aku rasa perlu satu medium utk merekodkan setiap apa yg berlaku untuk tatapan aku sendiri dan untuk aku mengambil iktibar dari setiap yang berlaku....


Maka hari ini, dengan sedikit masa senggang di pagi isnin ini, aku mencuri sedikit masa untuk menghasilkan blog dan entri aku yg pertama....

1 comment:

  1. terbaik long...yanie pun baru nak wat blog...nak explore lebey ag....hehehhe...smga usaha along dan pekerja2 along di daniesh bakers lebih maju dan dalam keadaan yg baik...muvm

    ReplyDelete